.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
همه شواهد حکایت از غرق شدن حجت الاسلام فاضل دارد
برادر حجت الاسلام فاضل گفت: همه شواهد و مدارک قبل و بعد از حادثه نشان می‌دهد برادرم به دلیل غرق شدن در دریا جان خود را از دست داد.
همه شواهد حکایت از غرق شدن حجت الاسلام فاضل دارد

به گزارش شمال نیوز ، حجت الاسلام محمد رضا فاضل با بیان اینکه مرحوم حجت الاسلام ابراهیم فاضل ساکن قم بود و در زمان اوقات فراغت به بابل و بابلسر می‌آمد، گفت: وی روز سه شنبه ۱۲ اردیبهشت از بابلسر به قصد شنا به سواحل بهنمیر رفته و گفته بود بعد از دو ساعت بر می‌گردد.

او افزود: حجت الاسلام فاضل قرار بود همان شب برای صرف شام به منزل ما در بابل بیاید و تا ساعت ۲۲ منتظر ماندیم اما نیامد و چند بار با تلفن وی تماس گرفتیم که جواب نداد.

حجت الاسلام محمد رضا فاضل ادامه داد: برادرم با یک راننده هماهنگ کرده بود که ۵ صبح روز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت به طرف قم حرکت کنند که راننده صبح در تماس با بنده اعلام کرد که خبری از ابراهیم ندارد.

او با بیان اینکه ظهر روز چهارشنبه به ما اطلاع دادند که لباس و گوشی همراه حجت الاسلام فاضل در ساحل بهنمیر پیدا شده است، گفت: لباس‌های او کاملا مرتب به همراه موبایل، کارت ملی، یک برگه تراکنش بانکی و مبلغی پول که در جیب لباسش قرارد داشت در کنار ساحل پیدا شده بود.

برادر مرحوم فاضل افزود: با پیدا شدن لباس‌ها، جستجو و تحقیقات برای یافتن نشانی از ایشان در دریا از ظهر چهارشنبه آغاز شد تا اینکه ظهر دیروز پیکرش در ساحل جویبار پیدا شد.

حجت الاسلام محمد رضا فاضل ادامه داد: در جیب لباس برادرم برگه تراکشن بانکی وجود داشت که نشان می‌داد او پیش از رفتن به دریا، لوازم مورد نیاز برای شنا خریداری کرده بود.

او با بیان اینکه برادرم برای شنا به دریا رفته بود و با توجه به طوفانی شدن دریا در روز‌های بعد پیکرش پیدا شد، گفت: علت فوت ایشان غرق شدن در دریا است و هیچ شواهد و مدرکی برای مطرح شدن گزینه‌های دیگر وجود ندارد.

برادر مرحوم فاضل از رسانه‌ها خواست از گمانه زنی‌ها خودداری و برای پوشش رسانه‌ای، خبر‌ها را از مراجع قانونی پیگیری کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.106 seconds.